Урок
№_____
Дата___________
Тема: Практичне заняття. Наукові знання, освіта та
писемність у Стародавньому Китаї.
Мета:
охарактеризувати особливості розвитку писемності; з’ясувати розвиток наукових
знань у Давньому Китаї, розвивати вміння працювати самостійно,виховувати повагу
до культурних надбань інших держав.
Тип уроку:
засвоєння нових знань
Обладнання:
підручник,зошит,ручка.
Хід
роботи
І.Організаційний момент
ІІ. Мотивація
навчально-пізнавальної діяльності.
Оголошення
теми і мети уроку.
ІІІ. Вивчення нового
матеріалу.
Практична робота
Тема:
Писемність,освіта та наукові знання у Давньому Китаї.
Мета:
розглянути як у Стародавньму Китаї розвивалися наукові знання,писемність й
освіта.
Обладнання:
підручник,зошит,ручка,лінійка,олівець.
Хід роботи
1.
Скласти у зошити таблицю «Винаходи стародавніх китайців»
Винахід
|
Де(для
чого) використовувався
|
Компас
|
Для
орієнтації у просторі
|
Папір
|
Для
письма
|
Рослина
« Жень-шень»
|
У
медицині
|
Порох
|
Для
святкування( святкові феєрверки)
|
Сейсмограф
|
Прилад
для визначення коливань грунту(землетрусів)
|
Якими
винаходами уславилися китайці?
2.
За таблицею в підручнику с.111 визначити типи письма. З’ясувати чим вони
відрізняються.
3.
З’ясувати,хто такий конфуцій. Обговоріть у парах основні положення його вчення.
Представте свої думки класу(усно).
4.
Прочитати текст «Освіта у Стародавньому Китаї». Скласти план тексту.
Використовуючи план розказати про особливості освіти у Стародавньому Китаї.
ІV. Узагальнення і систематизація
1.
Які винаходи належать китайцям?
2.
Яким типом письма користувались у Давньому Китаї?
3. На чому писали китайці?
4.
Хто такий конфуцій?
5.
Коли зародилось конфуціанство?
6.
Назвіть основні положення вчення конфуція?
7.
Які «шість мистецтв» потрібно було опанувати китайцям,щоб бути освіченими?
8.
Чому велику увагу приділяли вивченню історії?
V.
Домашнє завдання
Повторити
§ 20-24. Підготуватись до самостійної роботи
Немає коментарів:
Дописати коментар