четвер, 30 березня 2017 р.

Творчий звіт (Додаток презентація)

Творчий звіт вчителя біології та історії
Довгалівської ЗОШ І-ІІІ ст.
Пезової Тетяни Юріївни




Слайд 1
     Представляю до вашої уваги свій творчий звіт                      

     Мені, як учителеві, дуже близька думка про те, що школа для дітей це не підготовка до життя, це саме життя. Тому дуже важливо допомогти дітям відчути ритм життя, відчути радість діяльності, знання, відкриття, знайти і пройти шлях до успіху - в цьому я бачу призначення педагога.
Слайд 2, 3
     Особисті дані: в 2014 році закінчила Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя за спеціальністю «Біологія».
     Отримала диплом  магістра за кваліфікацією «Магістр біології. Біолог. Викладач біології» та почала свою педагогічну діяльність у стінах Довгалівської школи, яку сама закінчила на посаді Вчитель біології та історії. Маю педагогічний стаж 3 роки
     Слайд 4
Педагогічне кредо:
Справжній учитель той, хто здатний спуститися з висот своїх знань до незнання учня і разом з ним зробити сходження
Слайд 5
     В даний атестаційний період працюю над методичною проблемою:     «Активізація пізнавальної діяльності учнів через застосування інформаційно-комунікативних технологій з метою формування життєвих компетентностей особистості».
Перспективність формування життєвих компетентностей полягає в тому що передбачає готовність випускника школи до успішної діяльності в різних сферах та життєвих ситуаціях.
     Працюючи  над методичною проблемою,  досліджувала  основні групи життєвих компетентностей та презентувала досліджуване питання на педагогічній раді школи. Більш детально досліджую інформаційні життєві компетентності:
     Інформаційна   життєва компетентність – це вміння збирати, аналізувати, систематизувати і використовувати інформацію отриману з різних джерел як для себе так і вміння донести її до інших людей.
     Формується інформаційна компетентність під час використання ІКТ.
     Використання ІКТ дозволяє:
1)    зробити подачу матеріалу більш наочною,
2)    відкриває доступ до необмеженого обсягу інформації,
3)    розвиває у школярів творчу активність (завдяки методу проектів, розробки презентацій, публікацій).
 Слайд 6
Використовую різні форми та медоти роботи на уроці, серед них:
Форми:
ü Групові ( “Точка зору”, “Доведіть правильність твердження або спростуйте”).
ü Індивідуальні (“Так – ні”, “Закінчіть речення”…).
Методи:
§  Інформаційні ( лекція з елементами бесіди, демонстрація…)
§  Пошукові ( ділова гра, ситуація, проблемне питання…)
§  Операційні (історична вікторина, біологічна вікторина…)
§  Метод самостійного учіння(  слухання, читання, аналіз, робота з додатковою літературою, інтернет-ресурсами…)
Слайд 7,8
Завдяки поєднанню різних методів, форм на уроках учні показали непоганий результат в районних олімпіадах:
·        2014-2015 – Лещенко Дмитро, 10 кл., історія, ІІ місце (Диплом ІІ ступеня)
·        2015-2016 – Лещенко Дмитро, 11 кл., історія, ІІ місце (Диплом ІІІ ступеня); Ляшенко Віта, 11 кл., екологія, І місце (Диплом І ступеня); Хоменко Тарас, 11 кл., ІV місце;
·        2016-2017 – Андрейченко Юрій, 8 кл., біологія, VІІ місце

Слайд 9 та 10.
 Під моїм керівництвом учні беруть активну участь у конкурсах:
1.     Всеукраїнській історико-географічній експедиції “Історія міст і сіл України”
Нарис – опис села Довгалівка; Лещенко Дмитро, 10 кл. (роботу визнано лауреатом, диплом)
2.     Районному та обласному турах Всеукраїнської історико-краєзнавчої акції учнівської молоді “А ми тую славу збережемо” у номінації «Герої з мого краю» – тема роботи «Їх подвиг безсмертний» : Довгаль Надія, 11 кл., Лещенко Дмитро, 10 кл.
Учні виявили інтерес до науково-дослідницької  та проектної діяльності, зокрема:
1)    у 2014-2015 та 2015-2016 рр.- Лещенко Дмитро  брав участь у МАН, тема роботи «Порівняльна дія стимуляторів росту рослин на окремі процеси росту озимої пшениці сорту Золотоколоса у осінній період» (Диплом ІІ ступеня);
2)    2015-2016 рр.  - Ляшенко Віта захистила проект з екології  «Вплив Агростимуліну, Емістиму С, Янтарної кислоти на схожість насіння озимої пшениці»  (Диплом І ступеня)
Слайд 11
У 2015 році  отримала грамоту Управління освіти та науки Чернігівської облдержадміністрації за значні досягнення з учнівською молоддю в обласному етапі Всеукраїнської історико-географічної експедиції Історія міст і сіл України.  В 2016 році взяла участь у районному конкурсі «Учитель року-2016» (маю диплом за наповнення блогу). А у 2017 -  у конкурсі на кращу методичну розробку виховного заходу по патріотичному вихованню.
Слайд 12
Щорічно готую та проводжу шкільні позакласні заходи «Пам’яті незгасне свіча» до Дня пам’яті жертв голодоморів, «Моя Соборна Україна» до Дня Соборності України, «У нашій пам’яті вони назавжди залишились» до Дня вшанування пам’яті Небесної Сотні. Приймаю участь у суспільно-корисній праці, громадському житті школи.




Немає коментарів:

Дописати коментар